Zasady postępowania przy odbiorze paczki od kuriera
Korzystamy z usług sprawdzonych firm kurierskich takich jak: Db Schenker, Jas Fbg, Rohling Suus, DPD. Dostawy realizujemy na paletach lub półpaletach w zależności od wagi i wielkości towaru.
Otrzymują Państwo od nas informację mailową z linkiem do śledzenia przesyłki oraz z planowaną datą dostawy. Dostawy zamówionego towaru odbywają się w godzinach pracy kurierów, czyli między
godziną 8 a 16 wyłącznie w dni robocze. W dniu dostawy kurier kontaktuje się z Państwem około godziny przed dostawą. Nie ma możliwości umówienia dostawy na konkretną godzinę!
Uwaga! Ze względu na regulaminy firm spedycyjnych, zastrzegamy sobie prawo do jednodniowego opóźnienia w dostawie przesyłki.
Ważne! Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić jej stan.
Kurier w momencie dostarczenia towaru jest w stanie określić czy wjazd na posesję nie spowoduje szkód związanych z ciężarem i gabarytami samochodu, dlatego też nie jest on czasem w stanie podjechać
w konkretne miejsce. Wyładowuje towar w miejscu, gdzie ma taką możliwość i np. auto nie ugrzęźnie
w błocie lub śniegu.
Kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, ma jedynie obowiązek rozładować towar z samochodu najbliżej wskazanego miejsca dostawy (domu jednorodzinnego, budynku wielorodzinnego, siedziby firmy)!
Płytki
|
W przypadku pojedynczych paczek prosimy o sprawdzenie towaru |
|
W przypadku większej przesyłki proszę sprawdzić przy kurierze, czy: A po rozpakowaniu palety prosimy o sprawdzenie i zgłoszenie wszelkich uszkodzeń Kurierowi w ciągu 24 godzin od daty dostawy i spisanie protokołu odchyleń i wysłać na go na e-mail sklep@marketlazienek.pl. |
Ceramika (biały montaż)
Ceramika musi być bezwzględnie sprawdzana w obecności kuriera. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony będziemy zmuszeni oddalać wszelkie reklamacje. |
Jeśli stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń, proszę podpisać list przewozowy i uregulować płatność, jeśli wybrali Państwo za pobraniem.
Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza zastrzeżenia, należy napisać protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia, czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Należy wypełnić wszystkie pola w protokole szkody oraz zachować kopię protokołu dla siebie.
Ważne, aby opisać stan faktyczny przesyłki, nie pisać słów dyktowanych przez kuriera.