Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Doręczenie towaru

Zasady postępowania przy odbiorze paczki od kuriera

Korzystamy z usług sprawdzonych firm kurierskich takich jak: Db Schenker, Jas Fbg, Rohling Suus, DPD. Dostawy realizujemy na paletach lub półpaletach w zależności od wagi i wielkości towaru. 
Otrzymują Państwo od nas informację mailową z linkiem do śledzenia przesyłki oraz z planowaną datą dostawy. Dostawy zamówionego towaru odbywają się w godzinach pracy kurierów, czyli między
godziną 8 a 16 wyłącznie w dni robocze. W dniu dostawy kurier kontaktuje się z Państwem około godziny przed dostawą. Nie ma możliwości umówienia dostawy na konkretną godzinę!

Uwaga! Ze względu na regulaminy firm spedycyjnych, zastrzegamy sobie prawo do jednodniowego opóźnienia w dostawie przesyłki.

Ważne! Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić jej stan.

Kurier w momencie dostarczenia towaru jest w stanie określić czy wjazd na posesję nie spowoduje szkód związanych z ciężarem i gabarytami samochodu, dlatego też nie jest on czasem w stanie podjechać
w konkretne miejsce. Wyładowuje towar w miejscu, gdzie ma taką możliwość i np. auto nie ugrzęźnie
w błocie lub śniegu. 

Kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, ma jedynie obowiązek rozładować towar z samochodu najbliżej wskazanego miejsca dostawy (domu jednorodzinnego, budynku wielorodzinnego, siedziby firmy)!

Płytki

 

W przypadku pojedynczych paczek prosimy o sprawdzenie towaru
w obecności kuriera, wpisanie ewentualnych nieprawidłowości w liście przewozowym lub
w protokole szkody, razem z podpisem kuriera.

 

 

 

 

W przypadku większej przesyłki proszę sprawdzić przy kurierze, czy:
- paleta nie jest uszkodzona (zwłaszcza, czy nie jest przekrzywiona lub rozbita),
- opakowanie (opakowania) nie są uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub silnie zamoczone,
- taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane,
- Proszę o zapisanie nr. telefonu do Kuriera

A po rozpakowaniu palety prosimy o sprawdzenie i zgłoszenie wszelkich uszkodzeń Kurierowi w ciągu 24 godzin od daty dostawy i spisanie protokołu odchyleń i wysłać na go na e-mail sklep@marketlazienek.pl.

Ceramika (biały montaż)

Ceramika musi być bezwzględnie sprawdzana w obecności kuriera. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony będziemy zmuszeni oddalać wszelkie reklamacje.

Jeśli stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń, proszę podpisać list przewozowy i uregulować płatność, jeśli wybrali Państwo za pobraniem.

Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza zastrzeżenia, należy napisać protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia, czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Należy wypełnić wszystkie pola w protokole szkody oraz zachować kopię protokołu dla siebie.
Ważne, aby opisać stan faktyczny przesyłki, nie pisać słów dyktowanych przez kuriera.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium