Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

Regulamin Sklepu
Właścicielem sklepu internetowego www.marketlazienek.pl oraz operatorem witryny internetowej jest Wabud Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Polnej 98, kod pocztowy 87-100 Toruń, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Toruniu Wydział VII Gospodarczy KRS, pod numerem 0000141990, kapitał zakładowy 500.000,00 złotych opłacony w całości. Spółka jest podatnikiem podatku VAT od towarów i usług oraz posiada numer NIP 8791008018 i numer REGON: 870285204.

I. Postanowienia ogólne
1. Celem działania sklepu internetowego www.marketlazienek.pl jest sprzedaż detaliczna szerokiego asortymentu wyposażenia łazienek oraz dekoracji wnętrz, a w szczególności płytek ceramicznych, armatury łazienkowej, mebli łazienkowych.
2. Miejscem zawierania umów sprzedaży jest punkt sprzedaży położony w Toruniu przy ul. Polnej 98, 87-100 Toruń, telefon 601-693-280, e-mail: sklep@marketlazienek.pl.
3. Dane zamieszczone przez Sprzedawcę na witrynie sklepu internetowego www.marketlazienek.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Dane te pełnią jedynie rolę informacji handlowej.
4. Ilekroć w niniejszym regulaminie (zwanym dalej Regulamin) mowa o:
a) Towarach – rozumie się przez to towary prezentowane na witrynie www.marketlazienek.pl;
b) Sprzedawcy – rozumie się przez to operatora witryny www.marketlazienek.pl, właściciela sklepu internetowego www.marketlazienek.pl – spółkę Wabud Sp. z o.o.;
c) Kliencie – rozumie się przez to każdego, kto nabywa Towary;
d) Konsumencie – rozumie się przez to osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
e) Użytkowniku – rozumie się przez to wszystkie osoby odwiedzające stronę sklepu internetowego www.marketlazienek.pl;
f) Rejestracji – rozumie się przez to proces zakładania konta przez Użytkownika na witrynie www.marketlazienek.pl wiążący się z podaniem danych osobowych opisanych w Polityce prywatności;
g) Moje konto – rozumie się jako zestaw danych osobowych oraz preferencji Użytkownika względem upubliczniania tych danych, a także zbiór informacji o zrealizowanych zamówieniach i aktywności Użytkownika;
h) Dniach Roboczych – rozumie się wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
5. Korzystanie ze sklepu internetowego www.marketlazienek.pl i dokonywanie zakupów odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, Polityce prywatności, Polityce cenowej oraz w szczegółowych regulaminach promocji.

II. Warunki realizacji zamówień
1. Warunkiem dokonania zakupu w sklepie internetowym www.marketlazienek.pl jest dokonanie Rejestracji.
2. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza zamówienia lub telefonicznie ze wsparciem konsultanta www.marketlazienek.pl, zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej Sprzedawcy www.marketlazienek.pl, co jest równoznaczne ze złożeniem przez Użytkownika oferty zawarcia umowy sprzedaży, na warunkach określonych w oświadczeniu i opisie Towaru. Oferta wiąże Klienta przez 24 godziny, od momentu złożenia zamówienia. W zamówieniu Klient wskazuje:
a. zamawiany Towar lub Towary,
płytki ceramiczne ścienne jak i podłogowe zamawiane są do pełnych kartonów. Cena widniejąca na stronie sklepu podana jest za 1m2.
płytki dekoracyjne zamawiane są co do 1 sztuki.
pozostały asortyment sklepu zamawiany jest na sztuki.
b. adres, na jaki ma być dostarczony Towar (dane do dostawy) oraz dokładne dane do wystawienia faktury VAT detalicznej (adres płatnika i jego numer NIP);
c. numer telefonu kontaktowego;
d. termin dostawy;
e. sposób dokonania płatności.
3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na adres e-mail podany podczas procesu składania zamówienia potwierdzenie przyjęcia zamówienia, szczegóły dotyczące zamówienia wraz informacjami, wymaganymi odrębnymi przepisami prawa. Jest to równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży, pod warunkiem uiszczenia przez Klienta ceny.
Zaleca się, by Klient zarejestrowany każdorazowo informował Sprzedawcę o zmianie adresu e-mail oraz adresu e-mail i numeru telefonu w przypadku składania telefonicznych zamówień, dokonując aktualizacji danych w sekcji Moje konto lub informując o tej zmianie konsultanta marketlazienek.pl. Powyższe pozwoli na prawidłową realizacji kolejnych zamówień.
4. Sprzedawca potwierdzi przyjęcie zamówienia w ciągu 24 godzin, od chwili jego otrzymania. W przypadku, gdy zamówienie zostało złożone w sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny, Sprzedawca potwierdzi przyjęcie zamówienia w ciągu 24 godzin począwszy od godziny 8:00 najbliższego Dnia roboczego. Po upływie tego czasu uważa się, że Klient nie jest już związany treścią zamówienia.
5. Sprzedawca może również, w terminie przewidzianym na przyjęcie zamówienia, odpowiedzieć na zamówienie z zastrzeżeniem tej zmiany, że termin realizacji zamówienia będzie dłuższy niż standardowy. Sprzedawca określi w przybliżeniu czas realizacji zamówienia. Wówczas Klient, w ciągu 24 godzin, ma prawo przyjęcia tak zmodyfikowanej oferty (art. 68 KC). W przypadku odmowy przyjęcia przez Klienta zmodyfikowanej oferty lub upływu 24 godzin od wysłania do Klienta zmodyfikowanej oferty, umowa sprzedaży nie dochodzi do skutku.
6. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności uznania na koncie Sprzedawcy płatności za zamówione Towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży. Sprzedawca zobowiązuje się do informowania o zakończeniu sprzedaży promocyjnej.
7. Informacja o koszcie przesyłki i wszystkich innych ewentualnych kosztach jak: przesyłka w sobotę do godziny 14, czy dodatkowy koszt związany z wybraną formą płatności, pojawią się po dokonaniu wyboru formy doręczenia i formy płatności w podsumowaniu zamówienia – przed jego złożeniem.
8. Akceptując Regulamin Klient dokonujący zakupu oferowanych produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 31 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.
8a. Do każdego zamówienia, dokonanego w sklepie internetowym www.marketlazienek.pl, wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci faktury VAT detalicznej. Dokument sprzedaży wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie Towary wybrane do zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki. Sprzedawca wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści.
8b. Akceptacja Klienta nie wyłącza prawa Sprzedawcy do wystawiania i przesyłania faktur w formie papierowej. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego wskazane przez niego przy rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury VAT.
8c. Każda faktura w formie elektronicznej będzie dostarczona Klientom za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. Zmiana adresu e-mail Klienta wymaga powiadomienia Sprzedawcy w formie pisemnej lub elektronicznej. W przypadku braku powiadomienia Sprzedawcy przez Klienta o zmianie adresu e-mail, korespondencję kierowaną na dotychczasowy adres e-mail uważa się za prawidłowo doręczoną.
8d. Klient jest uprawniony do wycofania akceptacji na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej w drodze pisemnego oświadczenia woli na adres: Wabud sp. z o.o., ul. Polna 98, 87-100 Toruń lub elektronicznie na adres sklep@marketlazienek.pl W przypadku cofnięcia akceptacji od dnia następującego po dniu doręczenia oświadczenia Klienta o wycofaniu akceptacji Sprzedawca traci prawo do wystawiania i przesyłania Klientowi faktur w formie elektronicznej.
9. Sprzedawca dopuszcza możliwość składania zamówień telefonicznie pod numerem telefonu 601-693-280 Postanowienia niniejszego Regulaminu stosuje się wówczas odpowiednio, z tym zastrzeżeniem że:
a. Umowa sprzedaży dochodzi do skutku dopiero z chwilą potwierdzenia zamówienia na stronie internetowej www.marketlazienek.pl i uiszczenia ceny przez Klienta. Niezależnie od tego, za każdym razem Sprzedawca upewnia się ustnie, przed realizacją zamówienia, czy Klient zapoznał się z treścią Regulaminu;
b. Dokonując zamówienia telefonicznie przy współpracy z konsultantem, Klient po zakończeniu procedury dokonywania zakupów otrzymuje na adres mailowy, podany konsultantowi, akceptacyjną wiadomość e-mail, zawierającą treść zamówienia (dane płatnika, adres wysyłki, kody zamówionych Towarów, łączną kwotę zamówienia i numer zamówienia). W celu zakończenia procesu sprzedaży Klient dokonuje płatności, przechodząc do ostatniego kroku zamówienia i klikając „Zamawiam i płacę”. Po potwierdzeniu zamówienia Klient otrzyma wiadomość zwrotną dokumentującą ten fakt.
Równoczesne spełnienie tych wymagań jest podstawą do przekazania zamówienia telefonicznego do realizacji.
10. Sprzedawca zastrzega, iż zamówienia telefoniczne są przyjmowane od godziny 08:00 do godziny 14:00 w Dni robocze.
11. Zamówienia telefoniczne są rejestrowane elektronicznie za zgodą Klienta.

III. Ceny i polityka cenowa
1. Wszystkie ceny prezentowane na witrynie sklepu internetowego www.marketlazienek.pl są cenami brutto (zawierają podatek od towarów i usług VAT). Ceną wiążącą jest cena podana na stronie internetowej www.marketlazienek.pl przy Towarze w chwili składania zamówienia. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki. O łącznej, ostatecznej kwocie do zapłaty Klient informowany jest przed złożeniem zamówienia.
2. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia prezentowana jest na stronie internetowej www.marketlazienek.pl, po dokonaniu przez Klienta wyboru formy i terminu dostawy zamówienia oraz formy płatności.
3. Dodatkowe koszty związane z przesyłką Towarów określone są w zakładce „Dostawy towaru”.
4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość udzielenia upustu, stosownie do wybranych form płatności, przewidzianych w części IV niniejszego Regulaminu, o czym Klient będzie informowany najpóźniej w chwili składania zamówienia.

IV. Formy płatności
1. Zapłaty za zamówiony Towar można dokonać za pośrednictwem jednego z poniższych sposobów:
a. za pobraniem, czyli osobiście, gotówką, w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej. W tym przypadku, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia na stronie sklepu internetowego www.marketlazienek.pl;
b. przelewem na rachunek bankowy sklepu - realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu całkowitej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie na koncie Sprzedawcy;
c. Płatność Blik;
d. karta płatnicza;
e. przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
2. Na podstawie indywidualnych ustaleń z Klientem składającym zamówienie przez Internet dopuszcza się możliwość zastosowania, innych aniżeli wymienione, form płatności.
3. W przypadku wybranych Towarów lub kategorii produktowych Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia zamówień lub form dokonania zapłaty za zamówienie. Na Sprzedawcy spoczywa obowiązek uprzedniego (tj. przed złożeniem zamówienia) poinformowania o tym fakcie Klientów.

V. Dostawa towarów
1. Dostawy realizowane są poprzez firmę kurierską w godzinach od 9.00 do 16.00.
2. Towar dostarczany jest pod adres odbiorcy, wskazany w formularzu zamówienia.
3. Zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski w Dni Robocze.
4. Czas realizacji zamówienia jest liczony od:
momentu otrzymania przelewu (uznania na rachunku bankowym) przez Sprzedawcę, lub
od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w przypadku płatności za pobraniem, lub
od momentu otrzymania przez Sprzedawcę akceptacji zamówienia za pośrednictwem adresu mailowego na adres sklep@marketlazienek.pl.
Dostawy będą realizowane w ciągu maksymalnie 30 dni.
5. Dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży jest przekazywany Klientowi najpóźniej w chwili dostarczenia Towaru.
6. Przy odbiorze przesyłki, zaleca się, by w obecności kuriera sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie oraz czy zawartość przesyłki jest zgodna z treścią zamówienia.
7. W przypadku, gdy zawartość przesyłki jest niezgodna z treścią zamówienia lub Towar uległ uszkodzeniu, celem procesu reklamacyjnego, zaleca się, by Klient sporządził protokół szkody z wyszczególnieniem wszystkich wad Towaru w terminie nie późniejszym niż 24 godziny od daty dostawy. W takim przypadku jeden z egzemplarzy protokołu powinien być wydany kurierowi, drugi zaś wysłany niezwłocznie na adres Sprzedawcy.

VI. Reklamacje i zwroty w stosunkach z klientami nie będącymi konsumentami
1. Niniejszy punkt Regulaminu stosuje się wyłącznie w stosunkach z Klientami nie będącymi Konsumentami.
2. Do Klientów nie będących Konsumentami stosuje się przepisy art. 556-581 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – KC.
3. Jeśli nie zachodzą przypadki odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi, upoważniające Klienta do zwrotu Towaru, Klient może zwrócić zakupiony Towar jedynie za zgodą Sprzedawcy, na koszt Klienta, jeżeli Towar jest nieużywany, w fabrycznie zamkniętym opakowaniu.
4. Z podlegającej zwrotowi ceny, Sprzedawca może potrącić 20% jej wysokości tytułem zryczałtowanych kosztów obsługi transakcji. Nie dotyczy to zwrotów dokonanych z powodu wad Towaru.
5. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

VII. Reklamacje i zwroty towaru w przypadku transakcji z konsumentami
1. Niniejszy punkt Regulaminu stosuje się wyłącznie w stosunkach z Klientami będącymi Konsumentami oraz osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny za sprzedaż pełnowartościowego towaru bez wad. Ponadto Towar może być objęty gwarancją producenta. Informacja czy dany Towar objęty jest gwarancją producenta oraz na jakich warunkach widoczna jest każdorazowo widoczna w karcie produktu. Brak stosownych zapisów w karcie produktu jest równoznaczny z brakiem udzielonej na Towar gwarancji.
3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Celem usprawnienia procesu reklamacji, zaleca się podanie danych identyfikujących Klienta oraz nr zamówienia.
4. Sprzedawca rozpozna reklamację niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni.
5. Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
6. Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór dostępny jest pod adresem LINK. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
7. W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
8. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
10. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
11. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Klient.
12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
13. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
14. Informujemy, iż Klient, niezależnie od możliwości dochodzenia swych roszczeń na drodze sądowej, ma prawo skorzystania z pozasądowych metod rozwiązywania sporów z przedsiębiorcą, wśród których należy wyróżnić m.in. mediację, arbitraż oraz komisje skargowe.
W szczególności, Klient ma prawo skierować wniosek do jednego spośród Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich. Wykaz właściwych jednostek jest obecnie dostępny pod adresem http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

Ponadto Klient w celu ochrony swych praw, ma również prawo zwrócić się o pomoc do właściwych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów lub też do organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów (w tym m.in. do:
- Federacji Konsumentów http://www.federacja-konsumentow.org.pl/63,tu-znajdziesz-pomoc.html lub też
- Stowarzyszenia Konsumentów Polskich http://konsumenci.org/pomoc-konsumencka,znajdz-pomoc,,1.html)"

VIII. Bezpieczeństwo
Wszystkie informacje podawane przez Użytkownika w trakcie składania i realizacji zamówienia są przesyłane za pośrednictwem i w ramach infrastruktury używającej bezpiecznych technik. W szczególności operator witryny www.marketlazienek.pl nie posiada dostępu do numerów kart kredytowych.

IX. Postanowienia końcowe
1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Wabud sp. z o.o. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje poprzez przekazanie Klientowi dokumentu sprzedaży w postaci elektronicznej faktury VAT. Ponadto potwierdzenie zawarcia umowy, wraz z wszystkimi wymaganymi informacjami, przekazywane będzie Klientowi również za pośrednictwem poczty e-mail.
2. Wszelkie ewentualne zmiany niniejszego Regulaminu staną się skuteczne w terminie wskazanym przez Sprzedawcę. Termin ten, będzie nie krótszy niż 14 dni od daty opublikowania nowego brzmienia Regulaminu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu, będą realizowane na podstawie regulacji aktualnych w dacie ich złożenia. Zmiana Regulaminu nie pozbawia Klientów praw nabytych przed wejściem w życie zmian Regulaminu.
3. Wszystkie nazwy Towarów oferowanych do sprzedaży przez sklep internetowy www.marketlazienek.pl są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
4. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie dla umów zawieranych od dnia 25 grudnia 2014 r.
5. Wszelkie pytania, uwagi, opinie, jak również informacje o naruszeniu Regulaminu należy kierować:
- na adres poczty elektronicznej sklep@marketlazienek.pl
- w formie tradycyjnej na adres ul. Polna 98, 87-100 Toruń
- telefonicznie pod nr +48 601-693-280 ( pon. - pt. 08:00 -14:00)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium